Cvičení

Fyziocvičení

Rozvrhy cvičení THERAPY POINT Dejvice a Horní Počernice

Hatha yóga – H.Počernice

Vhodné pro začátečníky i mírně pokročilé. Každou středu od 17:00 do 18:00 hodin. Maximálně 5 osob na lekci. Individuální přístup. Možnost navštěvovat jednotlivé lekce nebo zaplatit celý kurz za zvýhodněné vstupné s pevnou rezervací místa.

Terapeutická jóga a ayurvéda – H.Počernice

Individuální osobní konzultace ayurvédy, terapie chronických nemocí, individuální lekce jógy, terapeutická jóga, jóga pro ženy.

Hatha yóga – Dejvice

Každý týden jiná sestava cvičení, opakování cviků a důraz na správné provádění technik. Dechové techniky, pranayama, relaxační a meditační techniky. Materiály ke kurzu s obrázky a základním popisem technik posíláme mailem. Více informací o kurzech yogy najdete v kurzech. Lekce pro začátečníky od 17:00 hodin lze navštěvovat jako jednotlivé lekce nebo předplatit celý kurz za zvýhodněné vstupné.

FYZIO cvičení

název cvičení vznikl spojením slov fyzioterapie a cvičení. Je určeno pro všechny, kteří se chtějí udržet v dobré kondici a pečovat o své zdraví. Při lekci se kombinují prvky jógy, pilates, strečinku a posilování. Cvičení vede ke správnému držení těla a odstranění potíží jako jsou bolesti zad, hlavy, kloubů. Skupinu vede zkušená fyzioterapeutka.

MIX

lekce cvičení pro rovnoměrné zpevnění těla včetně hlubokého stabilizačního systému, správné držení těla, zlepšení kondice, protažení a uvolnění svalů pomocí kombinace různých cvičebních pomůcek (bosu, velké míče, flowin, overball, pěnové role), cvičení je inspirováno Pilates a fyzioterapeutickými metodami (DNS, Vojta … )

PILATES

cvičení rovnoměrně posiluje tělo a zlepšuje jeho držení. Cviky se zaměřují na zpevnění „centra těla“, posílení beder, břicha a hýždí.

BOSU/BALANČNÍ PLOCHY

cvičení na balanční podložce, které působí na všechny svaly těla a zejména na hluboký stabilizační systém. Cvičení zlepší rovnováhu, koordinaci pohybu, vnímání pohybového aparátu a jednotlivých částí těla. Balanční trénink BOSU pomáhá obnovit a udržet správné držení těla a odstraňuje bolesti zad. Vhodné i pro starší děti s VDT a skoliózou.

Cvičení „zdravá záda“

cvičení je vedeno v pomalém rytmu, důraz je na správné provedení cviku, obsahuje prvky jógy, pilates, dechové cvičení a relaxaci. Cvičení je určeno těm, kteří tráví většinu dne sezením u počítače a chtějí si uvolnit záda, protáhnout klouby.

Rehabilitační cvičení na míčích

balanční cvičení s využitím míčů a overbalů, je vhodné pro každého, kdo si chce protáhnout tělo a posilovat svaly nejen zad a páteře. Pohyb na míči pomáhá k aktivaci svalů celého těla, naučíte se správnému držení těla, aktivujete ochablé svaly a uvolníte svaly v napětí.

Individuální trénink

Lekce je sestavená podle Vašich potřeb a fyzických možností. Náplní může být vyrovnávání svalové nerovnováhy, cviky pro správné držení těla, tvarování postavy a doporučení pro správné hubnutí, zvýšení kondice. Vhodné i po dokončení rehabilitace nebo jako rekondice.

Fotogalerie cvičení u nás v centru